• Welcome to Diskuse2 Elektrika.cz. Please login or sign up.

01.01.2026, 13:26

News:

PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!

Nevíte kde lze podstoupit nějaký kurz elektro?

Started by Ondřej Jahel, 26.01.2009, 11:51

previous topic - next topic

Ondřej Jahel

26.01.2009, 11:51 Last Edit: 20.03.2009, 10:45 by Miroslav Minařík
Nevíte kde lze podstoupit nějaký kurz elektro?

Jsem sice elektrikář s maturitou ale v podstatě 5 let pracuji v oboru kde o elektrice ani neslyším.
Nyní jsem změnil zaměstnání a znalosti které bych potřeboval jsou ty tam.
Nejde mi o nějakou zkoušku nebo osvědčení.
Spíš o nějaký globální kurs silnoproudu, zapojování v rozvaděčích, jištění obvodů a zapojování motorů.

Petr Doležal

Na zdraví a abychom byli lidmi
to vám přeje celoživotní projektant nn, vn, někdy i vvn rozvodných zařízení

Josef Drda

Revize, kontroly a servis strojů, přístrojů, elektrických i elektronických zařízení a elektroinstalací. 
Specializace na servis vstřikovacích lisů a vytlačovací strojů na plasty včetně jejich periferií.
Neočekávej , že budeš osvícen , vstoupí-li do tebe elektřina ...

kajmanovec

"Globální" kurz elektrotechniky asi neexistuje
Ten jste už absolvoval a byl zakončený maturitní zkouškou.
Ve vašem případě doporučuji zvolit nějakou formu samostudia (viz. třeba odkaz p. Doležala) a potom se zaměřit na věci, které vám nejsou jasné.
Konkrétní specializační kurzy a školení najdete snáze........

U IN-ELu naleznete množství publikací a tabulek, špatné nejsou ani příručky pro zkoušky elektrotechniků.....

Stejně se asi při práci v oboru nevyhnete přezkušování, tak budete mít čerstvé informace......
Největším přínosem bude určitě jako vždy vlastní praxe.

Přeji hodně úspěchů v novém zaměstnání.

P.S.
Pan Drda je zkušený a hlavně rychlý.... ;)

Martin Bauer

26.01.2009, 15:08 #4 Last Edit: 26.01.2009, 18:39 by Miroslav Minařík