• Welcome to Diskuse2 Elektrika.cz. Please login or sign up.

02.01.2026, 06:56

News:

PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!

Jak mohu (s délkou praxe 3 roky) udělat §6-8 najednou?

Started by Pavel Slais, 20.02.2006, 17:44

previous topic - next topic

Pavel Slais

Zabyvam se stavbou datovych siti na ičo a nyni jsem dostal nabidku na vybudovani siti uvnitr objektu- tzn. nejen rozvody UTP ale i osazení všech aktivních prvků včetně napájení.

Dodavatel chce po mě paragrafy 6,7,8 - mam elektro prymyslovku zakoncenou maturitou (obor:Zarizeni silnoproude elektrotechniky) a myslim ze timto mam paragraf 5.

Praxi mam v pocitacove firme,kde jsem pracoval jako servisni technik PC.

Praxi mam 3 roky - mohu si udelat vsechny tyto paragrafy nebo co pro to mam udelat, abych je mel?

Milan Karvánek

stáhněte si text vyhlášky, pročtěte a pak přečtěte starší dotazy na toto téma

Jaroslav Kořínek

"Praxi mam 3 roky - mohu si udelat vsechny tyto paragrafy nebo co pro to mam udelat, abych je mel?"

Při USO do 1000V praxe min. pro § 8 jsou 4(čtyři) roky . Bohužel zatím musíte ještě rok počkat. paragraf 8 vyhl. 50/78Sb. vám za peníze nikdo  nevyřeší protože budete zřejmě potřebovat Oprávnění pro práce dodavatelsky pro živnosťák  od ITI a to je dlaší problém. Jistě se najde řešení třeba zodpovědná zastupující osoba.

Josef Křemen

Bohužel v dnešní době se nikdo nezabývá tím jaká je praxe. Praxe na PC a §8 ??
A vy se divíte, že se kdekdo vrtá v elektrice. Viz rubrika "hrobař varuje"

Jiří Fuksa

To: Křemen
Pokud provádíte činnost dodavatelským způsobem musíte mít § 8. Pokud bych od vás potřeboval opravit nebo postavit počítač, ocenil bych, kdyby jste měl praxi právě na těch počítačích.
Nevím, co jste s tím svým příspěvkem myslel.

Jaroslav Mrázek

Do doby praxe se započítává doba montážní, údržbové nebo jiné provozní praxe na elektrickém zařízení příslušného druhu a napětí.