• Welcome to Diskuse2 Elektrika.cz. Please login or sign up.

02.01.2026, 11:36

News:

PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!

Kdy si mohu udělat §6 ?

Started by Jan Skála, 25.08.2006, 19:23

previous topic - next topic

Jan Skála

právě jsem vyučen v oboru elektrikář-silnoproud, chci se zeptat kdy si mohu udělat §6? díky

Jiří Fuksa

To: Skála
Po roční praxi.

Jan Skála

A počítá se praxe kdy jsem byl ve 3.ročníku na praxi v mimo školu?

Štefan Beláň

Praxe se počítá až po ukončeném vzdělání, a musí to být skutečná praxe, ne jenom doba od ukončeného zdělání.
Chránič chrání - jistič jistí.

Michal Slabý

Tuto praxi vám potvrdí zaměstnavatel a předložíte ji před zkouškou. Toto potvrzení je jednou ze součástí potřebné ke zkoušce, nezapomeňte také na zdravotní způsobilost a dosažené vzdělání.:)

Revize E1B

Jan Skála

Takže je to možné považovat za praxi?když jsem byl ve 3ročníku na praxi mimo školu?:huh:

Jiří Fuksa

To: Skála
Jedním z předpokladu pro úspěšné absolvování zkoušky dle § 6 vyhl. 50/1978 Sb. je, že umíte číst.
Vzhledem k tomu, že nejste schopen přečíst příspěvek pana Beláně a otázku opakujete, tak to zřejmě neumíte.
Roční praxe znamená, že odpracujete na elektrickém zařízení 2000 hod, což je roční fond pracovní doby, po získání vyučního listu.

štěpán škriečka

To Skála,

nenechte se odradit, když něčemu nerozumíte, tak se zeptejte radši dvakrát a to i písemně.

Pokud budete chtít § 6, tak je zapotřebí si udělat nejdřív § 5. Ten doklad o §5 případně §6 budete potřebovat i pro opakované zkoušky. Přečtěte si vyhlášku 50/1978 sbírky a tam se dovíte, že po vyučení se dělá §5 a potom po roku §6 /pochopitelně prokazatelné praxe/.

To Fuksa,

vy umíte číst, že se druhému posmíváte. To mi napište jak jste přeskočil §5, když tak radíte počítám, že máte nejméně §17 vyhlášky 50/1978 sbírky.  

Tomáš Pípal

Taky se pridam.
Jake prace se to tyka? Uz delsi dobu pracuju ve firme, kde se zabyvam praci a navrhem zarizeni do 50V.